Khamis, 28 April 2011

Dunia Hiburan : Miera Liyana jawap soalan.


Salam 1 Malaysia warga lepak..

Dulu Jay ade dedahkan pasal pelakon Miera Liyana berpakaian tak bertempat..so ramai la yang mintak Jay buat lagi pasal news Liyana ni..

Rasanya hampir satu Malaysia kot dah tau pasal isu ni so skrang ni Jay include kan skali Video jawapan yang diberikan oleh Miera sendiri pada soalan oleh reporter pada malam ABP tu dan courtesy oleh TV9 dan Budiey..

Hopefully korang jadikan teladan apabile nak menjawap dan mengeluarkan sesuatu statement coz words is mightier than the sword..



Jay kesian gak dengan Miera tapi Miera kena paham bile dah jadi public figure all eyes on you and you represent the figure you carry so carry it wisely.

So ini aje Jay dapat review kan sebab takut nanti you all bosan Jay bebel panjang-panjang..huhu..and Jay harap korang semua ter enjoy okay.

Kalau ada sebarang pertanyaan or comment or nak berkongsi bole la email kat Jay di adress di bawah.

ceo@poise.my




or bole komenkan kan ruang khas kat bawah review ni tapi biarlah komen komen anda dibuat dalam keadaan waras dan tidak melampaui batas okay guys..
 
Kite Layannnzzz..- Jay the Editor


..

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :