Rabu, 6 April 2011

Sejarah Dunia 05 April : Birthday pelakon simbol seks; Krista Allen.


Hello Boyzz & Gurlss..

Ape kabar lepak hari ni..??..hopefully sihat-sihat blako slalu la dehh..huhu.

Jay belum breakfast lagi walaupun jarum jam kat tangan menunjukkan 15 minit nak ke pukul 10 pagi..sebab belum rase nak makan sangat lagi.

Just had a big meal last night so I'm still packed out of it.

So..sementara tak makan ni Jay nak sambung coretan untuk column Sejarah Dunia.

Untuk column Sejarah Dunia pagi ini..Hari ini dalam sejarah April 05th, 1971, Krista Allen Birthday.

Sape tu..??..hua hua hua..for sure punye la..sebelum ni Heath Ledger skrang ni Krista pulak.

Sape yang kaki tengok cite Baywatch mesti kenal sape dia ni..tapi Baywatch Hawaii la..bukan yang ada Pemela Anderson tu.

Krista ni takde la famous sangat tapi macam Jay kalau lepas movie abis Jay akan tengok senarai pelakon di belakang tabir sebab kalau takde yang belakang takkan ada yang depan silver screen.

So dorang ni pun menyumbang terhadap keberkesanan sesuatu movie..bukan main tangkap muat je penuh kan cite macam sesetengah movie kat sini.

Krista Allen ialah seorang pelakon Hollywood yang tak berapa sangat menyinar sebab dia banyak berlakon jadi supporting aje..so dia tak berapa berada di depan kaca.

Lakonan dia yang paling menonjol ialah dalam cite Baywatch dan pelakon tambahan untuk cite Liar Liar bersama actor Jim Carrey..watak dia dalam lif yang pakai baju deep nampak lurah-lurah 8 pada skala Richter..huhu

Dia pernah la jugak dikategorikan sebagai simbol seks tapi tak menonjol sangat macam Pamela Anderson.

Krista di lahirkan di Ventura, California dan menyambung pelajaran dalam bidang pendidikan di Austin Community College dan pastu sambung pulak ijazahnya di Ohio University.

The one thing yang Jay suke tengok Krista ni kalau berlakon ialah dimple dia..atau lesung pipit dia..kedalam macam kene tebuk..reminder ekk..dimple tau bukan nipple macam seorang penyanyi top kite sebut kat national radio masa kene interview dulu..huhu.

Itulah gunanya pelajaran supaya tau beza..huhu..respect la kat Datuk Nicole David..sukan sukan gak tapi scorer.

Karier dia bermula apabila dapat tawaran berlakon untuk soap opera Days of our lives jadi Billie Reed pada tahun 1996 sehingga 1999 dan pastu tawaran mencurah-curah.

Tapi banyak tawaran dia jadi awek seksi je..lain karakter tak banyak.


Krista pernah berlakon dalam siri FRIENDS, CSI, Charmed dan X-Files.

So you all bole go thru dulu okay.



Hope you guysss enjoy it..huhu..Jay tau kalau guys mesti enjoy punya la...hehe.

Tahun ni Krista Allen masuk 40 tahun dah..muda lagi tu.


So ini la secara ringkasnya ape yang berlaku dalam sejarah pada tarikh April 05th bagi column Sejarah Dunia..sebenarnya banyak lagi kejadian berlaku pada April 05th tapi Jay pilih yang ini sebab Jay rasa menarik okay guys.

Krista Allen's Birthday.

So ini je Jay dapat review kan sebab takut nanti you all bosan Jay bebel panjang-panjang..huhu..and Jay harap korang semua mendapat info bile baca fakta Sejarah Dunia  ni okay guys.

Kalau ada sebarang pertanyaan or comment or nak berkongsi bole la email kat Jay di adress di bawah.

ceo@poise.my




or bole komenkan kan ruang khas kat bawah review ni or you all bole sms kat Jay at 012-646 6635
 
Kite Layannnzzz..- Jay the Editor


..

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :