Jumaat, 10 Jun 2011

Fashion Tips : Celebrity Hollywood dengan gaya rambut baru 2011

Hey all my ladies at lepak.com.my

You all okay ke..??..dah nak hujung minggu dah esok..so kalau you all ladies ada perancangan nak keluar ke or nak dinner ke or even nak clubbing ke dan terfikir nak set rambut Jay nak kongsi tips latest rambut celebrities Hollywood okay.

Latest hair ni pada bulan June tahun ni so baru beberapa hari la.

You all tengok ekk..okay ladies.

Rambut baru Christina Aguilera bergaya baru dengan rambut Frizzy skali dengan kaler Platinum Blonde semasa membuat persembahan di The Grove Los Angeles pada 03 Jun 2011..okay tu okay la tapi terlampau terang dan Jay rase tak kena dengan muka yang chubby tapi kalau nak cube okay aje.
Drew Barrymore mewarna rambutnya merah ketika menghadiri makan malam amal di Los Angeles 04 Jun 2011.
Eva Longoria meng "highlight" kan rambut hitamnya dengan warna Caramel ketika menghadiri majlis amal GLAD pada 05 Jun 2011 di Los Angeles.
Artist sexy Eva Mendes dengan rambut brunette barnet  di sebelah sisipan tepi pada 04 Jun 2011 di Guys Choice Awards.
Pelakon Definitely, Maybe, Isla Fisher dengan gaya rambut lepas di bahu semasa menghadiri Veuve Clicquot Polo Classic di New York pada 05 Jun 2011.
Diva Jennifer Lopez dengan gaya British Croydon facelift rambut di sanggul kebelakang dan di "bun" ketika menghadiri majlis Gala Help The Children di New York pada 07 Jun 2011.
Penyanyi R&B Kelly Rowland dengan rambut "poker straight" di uji bakat Glasgow X factor auditions pada 06 June 2011.
Celebrity Kim Kardashian dengan rambut tocang "long plait" lepas bahu pada majlis amal GLAD di Los Angeles pada 05 Jun 2011.
Penyanyi dengan gaya fasa ala ala "gile" Lady Gaga berambut palsu warna turquoise di anugerah CFDA New York 06 Jun 2011.
Pewaris Hilton, Paris Hilton dengan rambut berombak perm warna blonde terang ketika menandatangani autograph di Los Angeles pada 07 Jun 2011..nampak cute pulak Jay rase..kali ni Paris tak salah pilih style.
Penyanyi diva Rihanna dengan rambut "ringlet" merah di Baltimore pada 04 Jun 2011..tapi mintak maaf tak kena la dengan Rihanna..jadi tak complete la.

So okay la..

Hope you ladies bole dapat idea untuk next time kalau nak set rambut.

So ini la secara ringkasnya untuk fahsion tips you all tau..

Kalau ada sebarang pertanyaan or comment or nak berkongsi bole la email kat Jay di adress di bawah.

ceo@poise.my




or bole komenkan kan ruang khas kat bawah review ni or you all bole sms kat Jay at 012-646 6635
 
Kite Layannnzzz..- Jay the Editor







.................

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :