Jumaat, 8 Julai 2011

SAYA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET


Kenapa nak jadi Protege Jamal?
- Nak mendalami lagi ilmu blogging ni sebab saya masih baru lagi nak aktif dalam dunia blogging di samping belajar tips2 yang berguna untuk blog saya.
- Nak belajar dari orang yg lebih arif daripada saya.
- Jamal banyak memberikan tips2 yang berguna dalam blog beliau dan saya tertarik untuk belajar dengan lebih lanjut.
- SEO adalah antara perkara yang saya nak sangat belajar secara detail dari Jamal....

Kenapa Jamal patut pilih saya?
Heheheh......sebab saya akan seorang yang sangat komited untuk belajar benda2 baru dan perkara yang saya minat (puji diri sendiri..bleh?...ehhehehe).

Kekerapan update blog
Setiap hari dan paling banyak adalah 3 entri dalam satu hari dan paling sikit adalah 1 entri.

Itu ajer dari saya...harap2 saya terpilih jadi protege Jamal ;)

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :