Ahad, 7 Ogos 2011

Going Places : Satay House, Malaysian Restaurant Vietnam



Satay House, Malaysian Restaurant Vietnam adalah salah satu restaurant yang menyediakan makanan halal di Vietnam. Sebelum ni saya ada tulis tentang tempat makanan halal di Vietnam.

Going Places : Saigon Seri Penang, Vietnam
Going Places: Halal @ Saigon Ho Chi Minh, Vietnam

Restaurant ini dibuka pada pukul 7am - 10pm. Menyediakan makanan yang berasaskan Malaysia. Berada di Satay House, Malaysian Restaurant Vietnam rasanya seperti berada di Malaysia sebab makanan yang disediakan mmg untguk selera org Malaysia. Contoh makanan yang berasaskan makanan Malaysia ialah Kari Ayam, Kari Kambing, tomyam dan sebagainya.

Kalau nak buat tempahan juga boleh. Perkara pertama yang kita akan dapat lihat bila masuk ke restaurant ini ialah ada gambar Maria Tunku Sabri, Pengacara Jalan-jalan Cari Makan TV3. Maknanya JJCM dah pun datang ke Satay House, Malaysian Restaurant Vietnam ni.


Untuk sebarang tempahan:

307/25 Nguyen Van Troi St
Phu Nhuan Ward, HCM City
Tel :84.08 38458 484
Email:satayhouse1998@yahoo.com.vn

Tel : (84.08) 3845 8484
        (84.08) 3845 8485






lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :