Selasa, 6 Mac 2012

Duit Online: Penebusan kedua dari program ipanelonline

Dah lama rasanya saya tak menjenguk ipanelonline saya. Faktor masa menyebabkan saya hampir lupa yang saya pernah join program ipanelonline ni dan maknanya dah lama juga saya tak jawab soalan survey...Baru2 ni saya tergerak nak buka balik akaun ipanelonline ni...rupa2nya saya dah boleh tebus mata ganjaran yg saya perolehi dari menjawab soalan survey.

Ini adalah merupakan penebusan kedua saya. Dapatlah jugakkan walaupun sikit...huhuhu....


p/s: Kalau nak join, masih boleh lagi...klik ipanelonline. Duit akan masuk ke akaun paypal. Korang kena buka akaun paypal dulu k.

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :