Sabtu, 19 Mei 2012

Duit Online: Penebusan ketiga dari program ipanelonline

Seperti biasa, komitmen terhadap kerja hakiki membataskan saya untuk aktif dalam jana duit secara online ni. Baru-baru ini saya berkesempatan untuk menjenguk kejap program ipanelonline yang pernah saya join sebelum ini. Rupa2nya saya dah boleh buat penebusan kali ketiga. Berikut adalah bukti penebusan kali ketiga saya bersama ipanelonline.



Kalau berminat masih boleh join program ni. Asalkan rajin. Pastikan daftar dulu akaun Paypal sebab duit akan masuk dalam akaun Paypal.

p/s: Boleh daftar ipanelonline di sini



lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :