Rabu, 12 September 2012

Pendapatan dengan program Paid-To-Promote

Alhamdulillah... lately satu demi satu program onlien yang saya join membuahkan hasil walaupun agak lambat hasilnya. Baru-baru ini saya mendapat satu email dari paypal yang menyatakan ada latest update untuk akaun saya dan bila saya check saya dapati jumlah akaun saya telah bertambah. Rupa2nya saya telah mendapat komisen daripada program Paid-to-Promote yang saya join sebelum ni. Berikut adalah contoh skrin daripada paypal.





Taklah banyak sangat kan tapi oklahkan...huhuhu.......nak tau lebih lanjut tentang program Paid-to-Promote ni?....Klik sini.

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :