Selasa, 24 Mei 2016

Salam Noodles Bangi Mee Tarik

Halllooo Uuu Olllsss..

Pejam Celik dah nak masuk bulan Ramadhan dah kan..lagi 2 minggu je lebih kurang..

Korang semua dah ganti semua puasa blummm???aummm...pada yang belum lagi cepat cepat la ye...

Memandangkan dah dekat nak masuk bulan Ramadhan ni ramai yang mintak buat kan review tempat makan so bole la buat perancangan berbuka sekeluarga nanti.



Beberapa hari lepas Lepak dan family pegi try out Mee Tarik kat area Bangi..

Nama tempat ni Salam Noodles..senang nak ingat kan..dekat je dengan JPJ Bangi bersebelahan Speedmart dan satu deret dengan CK Rahim..mana hakak hakak yang suke beli kerongsang kat CK Rahim ni mesti tau tempat ni ha...

Pada yang suka kan kelainan memang ni ha la tompek nya ..sebab bukan makanan orang melayu tapi berasal dari China dan di tanggung Halal dan pemiliknya juga adalah Muslim...cume cara masakan adalah intergrasi cina so bole korang bole bayangkan la..


Makanan memang sesuai untuk the whole family sebab memang tak pedas kalau nak compare dengan gulai lemak...cume skrang dah bole diterima oleh rakyat Malaysia.

Dari segi tempat dan kebersihan memang Thorbaikk la...memang cun..


Cume harga je yang kena keluarkan lebih sikit je..tak banyak..cume lebih sikit je..

Kite orang try hampir semua makanan dia termasuk la satay dan frankly sedap sampai kenyang cume tak larat nak abis kan sebab portion dia memang beso beso...


Bersama ni kami letak kan beberapa keping gambar yang sempat kami snap untuk dikongsi dengan u and u and u tapi tak berapa banyak sebab perut tengah lapar..

Rasanya dorang takde website atau portal rasmi untuk kami letak atau mungkin terlepas pandang..so sape sape yang ada info bole la kongsi kat sini ye..

Kat bawah ni jugak ada video menu Salam Noodles pada yang nak usha usha tu...layanzzz..


Pada yang nak kongsi atau nak tanya pape buat masa ni kami tengah dalam merangka email baru lepak...so hopefully new email address dapat di gunakan tak lama lagi...so tolong simpan email ni just incase nak contact in the future.. ( admin@lepak.com.my )



lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :